BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 15, 2010

slsma ak mkin parah la....skit2 bersin...xbenti lak 2...pale pun dh mkin penin...huuhuhuhuu..........

TUTOR

aku ase riso tbe2 ble ad dak pmpuan luah prsaan kat ak td...leh dia kte ak dpt tngkn dia masa ak chat dgn dia...ak pun xknl sgt dgn dia 2....salah ke ak nk gne nickname nieh....ape ptut ak wat dgn nick ak smpai ade yg anggap ak nieh llki...ak mmg ske nick ak skrg nieh...tp 2 bkn slh ak kn??ak igt nk terus trg dgn dia td tp xsmpat coz ak kne wat keje...and dia pun dh out sblm ak dpt ckp pape td....hmmmm...yg paling ak terkejut ble dia kata dia jeles ble ak chat dgn dak pmpuan len kat tutor...cnfius ak...ak dpt tenangkn ati dia ke sbnr nyer???ak ase ati ak sendiri pun ak xdpt tenangkn...xkn ak leh wat ati org tenang lak...hmmmm.....parah parah parah...menakutkan ak je.....

OPPA!!!

ari nie ari ke-3 oppa p kursus...and ikut phitungan ak dh hampir seminggu ktorg x berjumpa...hmmm...dia sllu tny ak sma ada ak rindu kat dia ke x...rndu ke ak kat dia???ak pun xpasti...yg pasti ak sntiasa teringatkn dia..huhuhhu...smmg nyer ak windu dia sgt2...mlm td ak xleh tdo..xtau la npe..ak ase gelisah..puas ak pejam mata..ak paksa mata ak tdo..akhirnyer dia tewas gak...then ak pun terus lena....hhehehe...

end of my stories............

1 comments:

Mad Korea said...

selama nie die menunggu aku.. tanpa aku sedar yang dia mencintai aku.. setelah aku menemui coretan barulah ku sedar dalamnya cinta dia terhadapku.. aku berharap aku akan bersamanya.. demi dia insan yang aku sayangi.. saya sangat sygkan awak..